Forum supergothic Strona Główna
»
Klasztor Magów Wody
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ogólne
----------------
Regulamin
Zasady
Miejsca zamieszkania
----------------
Stary Obóz
Nowy Obóz
Obóz na Bagnie
Khorinis
Klasztor Magów Ognia
Farma Onara
Klasztor Magów Wody
Targowisko
----------------
Handlarz bronią, Hakon
Sprzedawca pancerzy i ubrań, Mateo
Sprzedawca zbroji, Jora(tylko dla służbistów)
Łuczarz Bosper
Handlarz zwojami i runami Gorax
Hodowca Pepe
Handlarka Fenia
Zielarka Sagitta
Oberża Coragona
Nauczyciele
----------------
Cedrik, mistrz miecza jednoręcznego!
Rod, mistrz miecza dwuręcznego!
Niclas, mistrz łucznictwa!
Dragomir, mistrz kuszy!
Carl, siłacz nad siłacze!
Diego, zręczny złodziej!
Vatras, nauczyciel many i kręgów magii!
Constantino, mistrz mikstur!
Pole pracy
----------------
Tartak
Kamieniołom
Pole upraw
Kopalnia złota
Kopalnia rudy
Przystań
Jezioro
Kopalnia żelaza
Kurnik
Młyn i Piekarnia
Magazyn
Łąka
Plac budowy
Polowania
----------------
Las
Morze
Góry
Bagno
Lód
Ogień
Smoki!
Nasi wrogowie
----------------
Terytorium Orków
Skrytki
----------------
Skrytki
Skrytki II
Różne
----------------
Konkursy
Turnieje
Ćwiczenia
Cokolwiek?!?
Reklamy
Kody do Gothica
Ogłoszenia
----------------
Ogłoszenia
Sklepy
----------------
Sklepy
Tereny Neutrlane
----------------
Kuźnia
Pracownia Alchemiczna
Smażalnia
Bank
Majątek ziemski
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Marvin III Nivram
Wysłany: Sob 14:24, 22 Lip 2006
Temat postu: Nauka
Kręgi magii
Cena kręgu i kto może go posiąsć:
Krąg 1 ----> darmowy /sługa
Krąg 2 ----> 500 /nowicjusz klasztorny
Krąg 3 ----> 800 /adept wody
Krąg 4 ----> 1400 /mag wody
Krąg 5 i 6 ------> krąg 5 - 1500; krąg 6 - 2000 /arcymag wody i nemezis
Nauka eliksirów
Esencja lecznicza---->50złota------>ziele lecznicz I
Ekstrat leczniczy----->70 złota------->ziele lecznicze II
Eliksir leczniczy------>100 złota----->ziele lecznicze III
Esencja many-------->50 złota----->ogniste ziele I
Ekstrat many------>70 złota----->ogniste ziele II
Eliksir many------>100 złota------->ogniste ziele III
Wyciąg życia----->200 złota------>korzeń leczniczy
Wyciąg ducha----->200 złota------->ognisty korzeń
Eliksir siły-------->250 złota----->smoczy korzeń
Eliksir zręczności------>250 złota---->goblinia jagoda
Eliksir szybkości----->150 złota------>zębate ziele
Broń jednoręczna
Poziom I---->400 złota
Poziom II--->9000złota
Poziom III---->1400 złota
Poziom IV---->1900 złota
Mana
1 punkt many----> 10 złota. Co 10 punktów cena za 1 punkt wzrasta o 5 złota.
Solaris phpBB theme/template by Jakob Persson
Copyright © Jakob Persson 2003
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin